Telefon
WhatsApp

İade ve Değişim Şartları

İade ve Değişim Şartları


TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

GENEL:

Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.

Satın alınan her bir ürün, 7 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.

 

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

 

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı ‘ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI ‘ya ait olacak şekilde SATICI ‘ya iade etmek zorundadır.

 

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

 

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI, Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

 

CAYMA HAKKI:

ALICI; satın aldığı ürünün kalite, hijyen ve tazeliğin büyük önem taşıdığı Mırra Life, ürünlerimiz titizlikle paketleniyor. Ancak taşımadan kaynaklanabilecek sorunları engellemek amacıyla, siparişinizi kargo şirketinden teslim almadan önce sipariş verdiğiniz ürünleri kontrol etmenizi rica ediyoruz. Hızlı bozulan ürünler, gıda ürünleri, tek kullanımlık ürünler nitelikleri itibariyle iade edilemeyecek ürünlerdir ve bu ürünlerde Alıcı'nın iade hakkından yararlanması mümkün olmayacaktır.  

Ambalajı açılmamış, fabrikasyon üretimi olan (kolonya, sabun, hazır paket) ürünlerde yasal olan 14 gün içerisinde cayma - iade hakkı bulunmaktadır.

 

İADE KOŞULLARI:

İade edilecek ürünler Ambalajı açılmamış, fabrikasyon üretimi olan (kolonya, sabun, hazır paket) ürünlerde, teslim alındığı haliyle iade edilmelidir.

Ürünlerin iadesi için fatura ibrazı gereklidir.

Ürünler, tarafınıza ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade edilebilir.

İade edilen ürünler, tarafımıza ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde ödeme iadesi yapılır.

 

TAŞIMA ESNASINDA HASAR:

Siparişiniz taşıma esnasında zarar görmüşse, ürünleri teslim almayarak kargo firmasına tutanak tutturun.

Kargo firması hasarı kabul etmiyorsa, ürün paketini açarak kontrol edin ve durumu tutanak ile tespit edin.

Paket teslim alındıktan sonra, kargo firmasının görevini sorunsuz yerine getirdiği kabul edilir.

Tutanak tutturulmuşsa, durumu en kısa sürede, tutanak kopyası ile birlikte info@mirralife.com.tr e-posta adresine ya da WhatsApp İletişim Hattı üzerinden bildirin.

 

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI:

ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı’dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı Satıcının uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

 

ÖDEME VE TESLİMAT:

Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, Garanti Bankası, Ali ÇİÇEK adına TR47 0006 2000 5120 0006 6581 11 veya Enpara (QNB), Ali ÇİÇEK adına TR51 0011 1000 0000 0098 2138 36 banka hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz.

Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

MIRRA LİFE® BLOG